videos från i fredags innan bion.

Videofy.me har haft lite problem med sin sida. Så när jag la
upp tre videos på Ricki i helgen från i fredags funkade inte
dom att titta på.

Dom har löst problemet på sin sida nu, så det funkar fint att
ladda upp videos igen. Därför lägger jag upp de tre videos nu
som jag la upp i helgen.

Eftersom Ricki fyller år idag så bjuder han på detta ;)
Enjoooy :)

Haha, bäst när han slår chokladen i ansiktet på sig själv. Jag
hade druckit cola så jag skrattade så jag inte kunde andas, haha!

Erik: Där borta gick Moa
Ricki: Vem Moa? MOOOOA!!
Haha, ofta man ropar på någon man inte vet vem de e?


Amanda visste varken hur man tog kort eller spela in.
Ändå lyckades hon filma, haha så söt är hon =D



/ Ammi


Kommentarer
Postat av: Therese

precis^^

2010-03-10 @ 10:41:31
URL: http://thereseofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0