svar på fråga.



Svar; Jag får börja med att säga tack så mycket. Blir superglad när
jag får beröm för min blogg. Så tack, tack, tack, tack, tack! Sen får
jag nog lov att säga att jag redan lagt ut bilder där man ser min nya
frisyr bra.

Har till och med gjort en vblogg där man ser nya frisyren bra. Du
kanske missat de, men du hittar de HÄR iaf :) Givetvis kan jag lägga
in några fler bilder på håret om du inte tycker de jag lagt upp vart
tillräckligt.

Lägger in två bilder från den dagen jag hade klippt och tonat håret.
Håret ser dock lite rött ut, men det blir så först när man tonar. Sen
går de ur efter några tvättar och de har de gjort nu! :) Så nu har jag
en fin ljusbrun färg utan några röda toner i.

Hoppas dessa bilder duger som ''bra'' bilder på min
nya frisyr. Har inte hunnit ta så himla många bilder
på de än.
Men här har du iaf två :)



/ Ammi

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så sjukt fin i ditt nya hår! Passar bättre i brunt än blondt (A)<3

2010-03-09 @ 15:09:05
Postat av: nadia

Väldig snygg design och header hörru!

2010-03-09 @ 23:24:36
URL: http://www.nadiafantini.blogg.see

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0