älskar att vakna upp på Öland.

God morgon! :)

Åh vad jag älskar att vakna upp och dra upp gardinen och kunna titta ut på
havet. Lite skillnad mot hemma där man får titta ut i skogen? Varje morgon
här startar liksom perfekt, finns inget bättre än denna utsikten.

Mamma har som vanligt vart och köpt färska frallor till frukost idag. Under
tiden vi är här blir det de varje morgon, galet gott! Tänkte knacka i vägen
på min bror och Lena nu så att dom kommer över till oss på frukost.

Dom kom ju som sagt ner hit i natt, jag vill höra hur Lena hade de på vår
träning igår. Fick missa en feminine vibe träning igår för att jag skulle åka
hit. Men även om jag älskar dansen så var de värt de, fast jag vill ändå få
höra vad dom gjorde för kul.

Ni får ha en superbra dag, så hörs vi senare under dagen. Vet inte
när de blir riktigt, men nästa gång jag får tid över helt enkelt! :)

A lot of kisses from Öland ♥


/ Ammi


Kommentarer
Postat av: malinjohanzon

sv: fusk! här är det molningt :(

fast man åker ju utomlands på tisdag så ;)

2010-05-12 @ 12:03:04
URL: http://malinjohanzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0