galet bra dag/kväll.

Nu har Elin precis dragit hem, vi har haft ännu en supermysig och rolig dag.
Seriöst, de går verkligen vara sig själv med henne och det är så grymt skönt.
Jag är superglad över att vi blivit så bra kompisar så här fort! :)

Vi är precis lika störda båda två, så det är nog därför som vi blivit så pass
bra kompisar haha. Eftersom jag är lite sjuk idag så blev de mest chillerill
idag. Låg ute och sola först, sen låna vi mammas bil och drog in till stan och
käkade pizza, hyrde film, köpte godis och strögade.

Haha, det var seriöst roligaste ströget i hela mitt liv. Ströga med lilla skaras
Timoteij på högsta volym på radion och hade rutorna nere och vinka på alla
som gick förbi. Aldrig känt mig så fjollig i hela mitt liv, men vi hade galet kul!

Sen drog vi hem och såg på filmerna vi hyrde. De blev en komedi och även 
en skräckis, another gay movie och the funhouse. Jag har velat se another
gay movie hur länge som helst och nu fick jag äntligen göra de. Jag blev inte
besviken kan jag säga, jävlar vad jag skratta. Sjukt bra film!

Men the funhouse var riktigt lam, inte läskig alls. Allt var så otroligt dåligt gjort
så man satt mest och skratta åt den också. Hade ju iaf bra sällskap så det gick
iaf att se klart filmen. När filmen var slut drog Elin hem och då satte jag mig här
för att uppdatera. Jag har haft en grymt bra dag som ni ser! :)

Hoppas ni också haft de. Ska ladda in några videos på videofy.me nu, för Elin
och jag har såklart gjort några videos idag igen. Haha, allt handlar om att bjuda
på sig själv. Bjuder på några bilder under tiden videosarna laddas in! :)

Elin and moi med vår ''fantacolada'' som Elin kalla de, haha ♥ 












/ Ammi

Kommentarer
Postat av: yulia ♥

sv: härligt!

grymma bilder :D

2010-05-04 @ 00:55:26
URL: http://yuliaandersson.devote.se
Postat av: Ida

Åh mysig dag!!! :D

2010-05-04 @ 20:48:09
URL: http://idaveintie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0