girls just wanna have fun.

Hellu sötnosar!

Shit, vilken otroligt bra helg jag haft. Förutom att min vänstra hand och min hals är
helt knullade, så mår jag toppen. Nej, jag har absolut inte slutat blogga. Förstår att
man kan tro att jag gjort de med tanke på min riktigt usla update denna helgen. Men
ni får vänja er, jag är en rastlös brud som inte pallar sitta hemma under helgerna.

I fredags var jag sjukt rastlös som jag skrev, jag drog först ut en stund med lil sis och
pratade med henne. Sen kom Joakim och hämtade mig så drog vi till Lidköping där Elin
a.k.a Bull var. Det blev strög och träffa en massa folk, vid 4a var Elin och jag hemma hos
mig & då somnade vi typ direkt. På lördagen var vi sjukt sega, men kom upp och tog en
dusch osv iaf. Vid 16 tiden drog jag in och jobbade, tog halva maddes tid.

Slutade igen vid 19, Joakim och Elin kom till jobbet en kvart innan jag slutade och satt &
tittade på mig. När jag slutat köpte vi lite grejer till kvällen, så var de full fart hem till mig
och käka lite. Sen fixade jag och Elin oss och så drog hon, jag och Joakim till Tröllhättan
där de var cruising. Jävlar vilken kul kväll jag hade där!

Träffade några killkompisar jag umgicks massor med förra sommaren men inte sett på
ett tag. Strögade lite med dom, sen träffade vi även en hel del helt random folk. Låter
kanske lite fel att säga så här, men fan vad kul det är när det är något sånt här ute. Då
är alla fulla och skit sköna att snacka med för folk vågar mer med alkohol i kroppen.

Jag och Elin ringde och sjöng hur fint som helst för Choffe efter 12 tiden då han fyllt år i
ungefär en halvtimme. Han sa att jag sjöng lika fint som jag är fin själv, undrar hur man
ska tolka de? Haha! Vid typ 2 tiden var jag helt slut, ville bara hem. Så skulle vi skjutsa
hem massa folk och grejer innan vi kunde åka hem. Då blev jag så less så jag somnade,
haha jag däckade totalt.

Vaknade igen vid 20 i 4 och då var vi fortfarande inte hemma. Tror jag var i säng först vid
5 tiden. Så var det bara upp igen igår vid 10 tiden och duscha och fixa mig eftersom pappa
fyllde år igår plus att det var ju morsdag, så Jessica och hennes familj var här. När vi käkat
både mat och tårta så kom Joakim hit, vi busa lite me Jessica och sen drog Jess & dom hem.

Då öppna pappa sitt paket, som var en laptop från mig, mamma, Emil och Lena. Han blev
jätteglad, lite tråkigt med bara ett paket kanske. Men den var ju inte gratis precis men det
var ju något han verkligen kommer använda och något han verkligen ville ha! Efter de så
skulle jag och Joakim in och köpa tuggummi bara, men när vi skulle hem igen svängde han
av till Lidköping istället.

Han vet ju hur mycket jag älskar att sitta på antingen en strand vid vattnet, eller klippor
vid vattnet. Så vi drog ut till småbåtshamnen och tittade på solnedgången, så härligt! Sen
blev de lite strög och sen drog vi hem och såg på tv en liten stund sen drog han hem. Jag
vaknade först vid 13 tiden idag, måste fan vända tillbaka på mitt dygn denna veckan.

Aja, här har ni iaf svaret på varför jag inte uppdaterat något under helgen. Jag har haft
fullt upp med att vara ung och dum, haha kind of iaf. Men det är ju klart att man hellre
är ute med sina vänner än att sitta vid bloggen. Hoppas ni haft en lika grym helg som jag
haft! :) Ska sortera på lite bilder nu, TTYL ♥

Moi and Elin i lördags, innan vi drog till Tröllhättan

Elin i bilen på väg till Thn

Haha, drääääägg

Elin agaaaain

Emil, Lena & Jessica igår när vi fira pappas födelsedag

Jag och Jessssss

Först somnade jag

Sen kom de en liten minigris och somnade nere vid mina fötter

När vi var vakna igen målade vi i målarböcker, haha nawhi

Pappas present, det är nog första gången jag ser honom bli så
otroligt glad för en present av oss. De kan ju bero på att vi har
så sjukt dålig fantasi så att vi aldrig gett honom något roligt.


& ett mysigt avslut på helgen igår i småtbåtshamnen (:


/ Ammi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0