gooo kväll med jobbet.

Kom precis hem från jobbet nu, måste säga att jag verkligen trivs med mitt jobb.
Hade som sagt en liten kickoff på jobbet inför sommaren med alla ungdomar på
jobbet. Fick lite information osv, så fick vi se alla de nya som börjar till sommaren.

Grillade även hamburgare, men Thilda och jag var inte hungriga. Så vi satt istället
och tryckte i oss massa chips som vi fått under tiden vi fick all information. Gratis
är gott liksom, haha. Innan maten fick alla ta en lott, så skulle de bli dragning på
dom efter maten med fina priser.

Första numret dom läste upp var 77, vilket var mitt nummer. Jag har aldrig tur när
de gäller spel och lotter osv, men denna gången hade jag allt tur. & första priset var
en grill, haha! Först när dom ropa upp 77 var de liksom;

Jag: JAG ÄR 77, FAN JAG HAR 77!
Magnus: Ah grattis, du har vunnit en grill!
Alla börja asgarva
Jag: Jag är inte 77..

Haha så ja, nu förväntar sig väl alla på jobbet att jag ska ha grillfest på fredag då.
Thilda vann en solstol och Johanna hamburgerbröd så det blir ju perfa! ;) Yeye, de
var iaf en trevlig kväll med arbetskompisarna. Nu ska jag ut och gå med lil sis, vi
sitter numera ihop. Haha, nästan iaf..

Ha en fin kväll, så skriver jag när jag är inne igen! :) Kisses ♥

Thildiseeeen

Min och Thildas kvällsmat, haha nyttigt och bra

Johanna provlåg Thildas solstol, sötaan (:

Våra priser, min grill, Thildas solstol och Johannas bröd ;)

Thildisen i väntan på skjuts hem, sötnosan (:

Haha, efter lite cola är allt kul.. fan vad vi garva när
Linus kom åkandes med sitt paraply som han vann



/ Ammi

Kommentarer
Postat av: jasmingz.blogg.sejasmingz.blogg.se

Bra att du trvis med jobbet(;

2010-05-26 @ 20:54:00
URL: http://jasmingz.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin blogg :)

2010-05-26 @ 22:19:11
URL: http://bellechica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0