hooome.

Kom precis hem från Skövde, det blev en ganska lång runda i lite olika affärer på
Elins esplanad. Bikinin jag ville ha fanns inte inne i den modellen och färg jag ville
ha, så ska kika efter den på Öland i veckan istället. Men hittade en snygg jacka inne
på Cubus och sen fick jag även tre snygga ringar av mamma från Gina Tricot.

Hatar egentligen ringar, men min mamma tycker att det är så himla snyggt och tjatar
alltid på mig att jag ska börja ha de. Så hon fick som hon ville idag, men då fick hon
stå för kostnaden. Haha, inte mer än rätt? ;) Efter ett tags shopping drog vi till max
och käkade, synd bara att jag inte kan äta med min jävla hals. Fick typ bara i mig lite
milkshake, kul.

Att shoppa med mamma är precis som att shoppa med en kompis. Jag älskar verkligen
kavajer, så hittade jag en skit snygg inne på Cassels idag. Hindrade dock mig själv från
att köpa den eftersom jag redan har ett antal kavajer. Men iaf, jag stod och dregla över
kavajen.

Jag: Åh! Tänk dig denna med ett par tighta jeans och höga klackar.
Mamma: Amaaagaaad, to die for asså!

Haha, jag tror hon läst min blogg lite för mycket. Sen stannade jag utanför MQ och stod
och dreglade över en poster på Joel Kinnaman, verkligen DREGLADE. Inte bara tittade
utan det var mer ''Fan vad snygg han är, grrrrr, grrr'' *lite klös med handen*. Så går det
förbi två killar och dom börja verkligen asgarva.

Jag tror seriöst jag gjorde deras dag för fan vad dom garva. Mamma tyckte verkligen att
jag var skit pinsam men jag brydde mig inte. Haha, var väl bra att jag kunde roa dom. Jag
stog ju bara och dregla över världens snyggaste kille? Inget konstigt med de liksom.

Har iaf haft en mysig dag trots min äckliga halsfluss. Känner mig dock helt slut i kroppen
nu, så det är skönt att vara hemma igen. Tur att jag har min mamma, vill aldrig vara utan
henne. Hoppas er dag också vart bra :) Blog you later <3

Jacka från Cubus, 399:-
Blir skit bra att ha nere på stranden på Öland om kvällarna!

3 ringar från Gina Tricot, fick dom av mamma. Tror dom kostade 
ca 100:-. Står typ love, hope och något annat trams på hjärtana.



/ Ammi

Kommentarer
Postat av: Ellen

Fin blogg! :D

Var jätte gärna med i min tävling på min blogg där du kan vinna ett fin pris... ;)

2010-05-09 @ 17:54:21
URL: http://pellmen.blogg.se/
Postat av: Emma

hihihi ja:D

2010-05-09 @ 18:00:05
URL: http://whatabeautifulworld.blogg.se/
Postat av: hejannw

haha inte bra :)

2010-05-09 @ 18:00:36
URL: http://hejannw.blogg.se/
Postat av: Ida

Fina ringar! :)



Vad skulle du tycka om en rutig skjorta som sitter tajtare än en over size? :)

2010-05-09 @ 19:05:44
URL: http://idaveintie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0