I'm baaack.

De blev ingen uppdatering igår för att jag för de första kom hem först på kvällen
och då däckade jag i min säng direkt. & för de andra mådde jag inte bra. Ammi
har gått och blivit sjuk, ligger i sängen nu och hostar som en idiot. Kuuul :) Antar
att de är för att jag gått för lättklädd så jag får väl skylla mig själv.

Festen i lördags blev iaf lyckad, hade superkul. Efter festen drog jag och träffade
Oskar och hans kompisar, så drog vi hem en sväng till Jesper där de var lite folk. 
& sen drog jag, Oskar och två av hans kompisar hem till Oskar och sov. När vi
vakna igår drog vi hem till Jesper igen och var me lite folk där.

Senare under dagen gick vi in till stan och käkade. Vi gjorde alltså inget speciellt
igår, alla var bara sjukt sega. När jag äntligen fick komma hem till min säng igår
kväll kring typ 20 tiden somnade jag direkt. Vaknade vid 22 tiden igen, smsade
lite och sen somnade jag om igen. Haha, var verkligen grymt trött..

Så vaknade jag 10 idag av att jag höll på att hosta sönder revbenen. Fått i mig
lite ipren nu, så mår lite bättre än precis när jag vaknade. Imorgon är det exakt
en vecka kvar till jag åker till Öland, så nu blir det bara att ta de lugnt veckan som
är kvar. För jag tänker inte vara sjuk under tiden vi är där!

Får bli en hel dag i sängen idag och bara sova, se på film, blogga lite och ta de
lugnt. Jag är inte bruden som gillar att ta de lugnt, men jag vägrar vara sjuk på
Öland. Så denna helgen blir det ingen fest, denna helgen blir de ta de lugnt och
så dansen då såklart. Aja, helgen som var nu var iaf hur bra som helst! :) Hade
gärna skitit i att bli sjuk, men de kan man ju inte direkt styra över så..

Hoppas ni också haft en bra helg (: Hade tänkt ladda in lite ny musik på min ipod
nu. Fick massa ny fräsch musik av Elin i helgen nämligen. Blog you later <3

Jag och Elin a.k.a Bull i lördags ♥

Sötnosaaan :) Haha, hon köpte keso på ica
innan vi drog till festen.
Lite föör söt!

Haaaaaarry, haha de är Jessicas galet söta hund :')


/ Ammi


Kommentarer
Postat av: denise

heh tack o jajhag haft en slapp helg skööönt

hehe hoppas du har också har haft en bra helg :)

2010-05-03 @ 12:08:09
URL: http://purriunge.blogg.se/
Postat av: M E T T E W I I K♥

haft en superhelg!

2010-05-03 @ 12:11:46
URL: http://mettews.blogg.se/
Postat av: B e a t a

SV: Tack det har jag!

2010-05-03 @ 12:23:51
URL: http://beataofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0