I'm so haaaaaappy.

Har vart hemma en stund nu, fick väldigt bråttom förut men jag hann med bussen
iaf. Mötte upp mamma i stan och så drog vi till ungdomsmottagningen för att skaffa
p-piller till mig. Folk tror direkt att det är för att man ska kunna göka utan kondom.

Men det är inte alls därför jag ska skaffa de, det är pga min galet svåra värk jag har
varje gång jag har mens. P-piller hjälper nämligen jättebra mot mensvärk så det är
därför jag skaffar de. & mamma var med mig idag bara för att vi har blodpropp i vår
släkt och då måste man få speciella piller och jag kan inget om sånt.

Fick iaf en tid nästa vecka för att komma dit själv på ett ''möte''. Så jag fick inte med
mig några piller hem nu, är ju ingen brådska så spelar inte mig någon roll. När vi var
klara där drog vi och käkade och jag fick faktiskt i mig lite mat idag, underbart. Sen 
blev de en sväng till coop där mamma hittade skor och jag köpte refill till mitt mobila
bredband.

Nu sitter jag här och taggar för att börja packa. Packa är verkligen de absolut värsta
jag vet med att åka bort, för jag glömmer alltid de viktigaste. Men det ska nog gå bra,
bara man har rätt inställning! Är iaf på världens bästa humör nu för om mindre än 24
timmar är jag på Öland. Fyfan vad det ska bli underbart! =D Hoppas ni haft en riktigt
bra dag, blog you later <3
 
Älskar verkligen min nya jacka, så skönt att ha såna här
i ärmarna där man kan sticka in tummen. Känns mysigt!

Mammaaaaaa (:

& dessa jeanstights har verkligen blivit mina favoriter!


/ Ammi

Kommentarer
Postat av: yulia ♥

sv: tack (a)

2010-05-10 @ 21:08:39
URL: http://yuliaandersson.devote.se
Postat av: felicia

fin blogg

2010-05-10 @ 21:17:08
URL: http://felicianaslundd.blogg.se/
Postat av: alize

jaha okej:D

gjort idag?:)

2010-05-10 @ 21:34:05
URL: http://aaaaliice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0