morning, varnar känsliga läsare.



God morgon! :)

Fått en till kommentar om att jag ska lägga upp bild på mina mandlar. Om
någon missat det så har jag halsfluss och då får man vitt helt vidrigt äckligt
klet på sina mandlar. Asså helt seriöst, jag lovar er att ni inte vill se!

Haha, det är så jävla äckligt så det är inte sant. Men eftersom jag fått en del
kommentarer om det så har jag googlat fram en bild på ett par halsmandlar
med halsfluss. Så det är alltså INTE min hals på bilden nu, utan bilden är från
google.

Ungefär sådär ser min hals ut, haha fyfan. Fast min gomspene eller vad fan
det heter sitter fast i ena mandeln, så trång är jag i min hals. Gomspenen på
bilden har ju typ stånd eller något? Haha, men i de stora hela så ser min hals
likadan ut som den på bilden. Mysig bild att se på morgonen va? Haha, euuw.

Men nu har iaf de som var så himla intresserade av att se halsmandlar med
halsfluss fått sig en bild. Tror att dom ångrar sig nu att dom tjatat så om bild
för usch vad vidrigt de ser ut. Yeye, nu ska jag gå och ta pencillinet. Ha en fin
dag! :) Blog you later <3

Fresh, haha vill typ bara kräkas när jag ser denna bilden.. 

Bild från google som sagt, INTE min hals.

/ Ammi

Kommentarer
Postat av: Dolly

men fyyfaaan... drick som jag sa, lyssna nu på mig

2010-05-10 @ 11:29:59
URL: http://fashionmodel.blogg.se/
Postat av: Fatmaa

Usch hade halsfluss i Augusti 09, inte kul "/

2010-05-10 @ 21:34:19
URL: http://fatmaabajalan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0