mysig dag i Byxelkrok.

Kom precis hem, har vart uppe i Byxelkrok hela dagen idag. Det var strålande
solsken under hela tiden vi satt inne och åt, när vi var klara och skulle ner till
stranden försvann solen. Inte lite otur? Men som sagt njuter jag lika mycket av
att vara här vilket väder det än är.

Vi åkte upp till fyren långe Erik, men ingen kände sig taggad för att gå upp i den
idag. Det blåste så sjukt mycket så det var nog inte lite kallt där uppe. På vägen
tillbaka till bilen från fyren mötte mamma och jag en kille och en tjej som hade
en SJUKT konstig hund i koppel (vi såg dom på långt håll.)

När vi kom lite närmare sa jag till mamma att det inte var någon hund utan att
det var en gris. Men hon sa att jag måste se fel, men icke! När vi kom närmare
såg vi att det minsann var en liten gris. Dom släppte den lös och gud vad söt den
var!

Ju längre ut mot fyren den kom ju saktare gick den, helt plötsligt vände den och
börja gå tillbaka mot parkeringen. Så skulle tjejen ropa på den och så ropar hon
rasmus. Mamma och jag höll seriöst på att dö, asså visst något måste den ju ha
som namn. Men rasmus? Hahaha, lite fööör söt.

Yeye, har som ni märker haft en superbra dag! Men jag har sån ångest över att
vi åker hem imorgon, jag vill verkligen inte. Aja, jag har hela kvällen på mig nu
och även dagen imorgon. Ska packa ner mina kläder osv nu, sen fixa till mitt hår
som lockat till sig under dagen och när jag är klar med de drar jag ut med Sebbe
och hans polare.

Lägger upp en bild på dagens outfit sen innan jag kilar ut :) Så TTYS ♥

Utsikten från där vi åt idag, äter alltid där när vi är i Byxelkrok

My brothaaaaaah äter

Moi nedanför resturangen vi åt på

Lena & Emil, sötnoosar

Tror inte någon förstår hur mycket jag njuter när jag bara får
sitta så här på en sten och titta ut över havet. Helt underbart.


Random pic typ? haha

Stranden/vattnet ute vid fyren

Moi nere vid vattnet vid fyren

Liten Ammi vid stor fyr


/ Ammi


Kommentarer
Postat av: Malla

Visst är Byxelkrok underbart!!? Oavsett väder är detr världens bästa ställe... Ni åt på Sjöstugan, känner igen det! Kul att fler gillar min favoritby.

2010-05-18 @ 21:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0