mysig dag med lil sis.

Var som sagt med lil sis idag, känns som vi inte gjort något annat än ätit
idag. Haha, först laga vi mat och åt och efter de blev de glass, sen sköljde
mamma blåbär och så åt vi de, efter de bakade vi kladdkaka och käka de.

Vi har givetvis hunnit med en del girltalk också. Evelina känns helt seriöst
som min lillasyster, litar på henne på samma sätt som någon annan i min
familj. Finns ingen roligare att snacka killar med än lil sis, hahahaha ni ska
bara höra hur hon pratar.

Är så glad över att vi börjat umgås mer nu, ett tag sket vi typ i varandra.
Men nu är vi back on track och hon är helt klart en av de allra viktigaste
personerna i mitt liv. Jag älskar henne som om hon vore min riktiga syrra!

Här har ni lite bilder från dagen, enjooy;
Evelaaajna

Testade ny ansiktsmask, man får babylen hud! Haha, inte
riktigt.. lil sis hade lite tråkigt och klena ner hela mig


Men jag gav igen (:

Tataa (: erkänn att ni blir sugna på kladdkaka nu?

Lil sis njuuuuter av vår galet goda kladdkaka

Jag njöt mest av vaniljsåsen, hahahaha fräsch brud_92

Så målade vi varandras naglar, Evelina körde på superrosa och
jag på en mer ljusrosa med lite silver i. Lånade hennes lack (:



/ Ammi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0