när Ammi är rastlös så..

.. gör hon oftast nytta! Egentligen borde jag ligga i sängen och vila idag så
jag inte blir ännu sämre och måste ligga i sängen hela veckan på Öland. Men
det är ju så tråkigt och vad är de värsta som kan hända?

Jag kan få typ lunginflammation och dö om jag anstränger mig för mycket.
Men om jag får de och dör så var det väl meningen då. Haha, nej usch vad
emo det lät. Nu får jag vara lite seriös! Jag vet att man ska anstränga sig så
lite som möjligt då man har halsfluss.

Men jag åker till Öland imorgon och måste packa. Grejen är bara att jag är
så galet trött på mina kläder och det går inte hitta något heller. Har ingen
ordning alls i mina garderober. Så nu rensar jag alla garderober och tänkte
sälja de ja inte vill ha på tradera.

Har så sjukt mycket kläder som jag aldrig ens har använt, vissa har till och
med prislappen kvar. Har hittat massa kläder som jag inte ens förstår hur
jag kan ha köpt eller haft på mig, usch. & så har jag kommit fram till att jag
inte behöver köpa nya trosor på typ.. ja.. ett par år?

Hela ena garderoben är för fan full av nästan bara trosor. Tänkte rensa bland
dom också, fast de ja inte vill ha kvar slänger jag istället för att lägga upp på
tradera som med de andra kläderna. Har massa jag aldrig använt, men känns
ändå inte fräscht att sälja sånt, haha.

Aja, ska fortsätta rensa nu. Mamma kommer bli överlycklig ikväll då hon får
se mina rensade garderober. Har bara rensat på en hylla nu och redan fyllt en
hel stor pappkasse med kläder jag inte vill ha. Stolt över mig själv (:

Får hoppas jag hinner bli klar innan jag ska in till stan och
möta upp mamma i eftermiddag. Känns som detta kan ta ett
par timmar?




(& nej, jag har inte dubbelsäng. Jag har mina tre garderober i mina
pärons sovrum för att jag inte får plats med de i mitt rum, hihi.)


/ Ammi

Kommentarer
Postat av: ECVADOR

inte få lungiflammation och dö :(VILA!!!!

2010-05-10 @ 12:14:12
URL: http://ecvador.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0