Öland in my heart.

Nu har vi ätit osv, riktigt mysigt! När vi var på ica förut köpte vi Ben och Jerry
glass, jag har faktiskt ALDRIG ätit de förut. Tanterna på jobbet har tjatat så
himla mycket om att den glassen är så god, så nu när jag har halsfluss och får
äta hur mycket glass jag vill testade jag Ben och Jerry's.

Helt ärligt tyckte jag inte de var gott. De var mäktigt och för sött, men smaken
är ju som baken. & de kanske bara var just denna smaken som var sån, jag
tog den smaken tanterna på jobbet snackat mest om. Men nej, jag gillade den
faktiskt inte.. mamma tyckte inte heller om den.

Men som sagt, smaken är som baken och nu har jag iaf testat :) Ska
leta upp bilder på dagens outfit nu så slänger jag upp de snart. TTYS ♥

Blev grillad kyckling och sallad osv ikväll

Var denna smaken tanterna på jobbet snackat så himla
mycket om. Jag gillade den som sagt inte, tips på någon
annan smak som är god? :)


Något man verkligen saknar när man är här är sängen där
hemma. Haha, denna sängen är så jävla smal.. jobbigt!



/ Ammi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0