shopping i Kalmar.

Idag har vi vart i Kalmar hela dagen och shoppat. Åkte från stugan redan vid 10
i morses och jag har vart vaken sen halv 8, är verkligen pisstrött nu. Blev inte så
mycket shoppat för min del idag. Bara en ring, 5 trosor och ett par skor. Men jag
är nöjd ändå!

Seriöst, på Öland är de underskott på snygga killar, de är så jävla bonniga här så
det är sjukt. De finns dock undantag, men inte många. Men i Kalmar är verkligen
ALLA brats. Alla har röda byxor, backslick, stickade dyra tröjor och solbrillor för
flera tusen på sig fast än att det är molningt ute. Kan inte annat än gilla detta alltså.

Haha så Ammi har inte vart i Kalmar idag, hon har vart i himlen. Ah okej det var
att överdriva, men det är sjukt nice med killar som bryr sig om sitt utseende utan
att vara bögar. Aldrig kört med hiss/diss i denna blogg. Men idag hissar jag ta mig
fan kalmarbratsen! ;)

Ska gå och platta håret nu, sedan ska jag ut och träffa Sebbe och några av hans
polare. Slänger upp bilder på vad jag köpt senare ikväll när jag är hemma igen.
Skriver innan jag kilar ut! Kisses ♥

Moi i bilen på väg till Kalmar

Mamma köpte två ringar och Emil testa dom. Haha, tur att han
har stadigt sällskap med flickvän. Annars hade man ju kunnat
börja undra..


Ska man shoppa i Kalmar ska man göra de på Baronen!

Min galet goda middag idag

Emil och Lena efter maten, åt på världens godaste resturang
som jag, Emil, Lena och Filiph hittade förra sommaren. Mhhh!



/ Ammi

Kommentarer
Postat av: J U L I A♥

Roligt med shopping!

2010-05-14 @ 19:50:44
URL: http://julisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0