sjukt härlig dag!

Kom in för ca en timme sen, har haft en hur mysig dag som helst. Hade saknat lil
sis galet mycket, det finns ingen som är lika rolig som henne att snacka killar och
förhållanden med. Hon är helt sjuk när de kommer till de där, haha!

Vi låg ute och solade, lyssnade på musik och hade girl talk i flera timmar, sen gick
vi in och lagade mat och käka glass och efter de drog vi ut och gick. Så har alltså 
vart ute precis hela dagen/kvällen, har vart hur underbart väder som helst idag. Vi
låg ute i bara shorts och bikiniöverdel.

Efter promenaden nu ikväll gick jag och Evelina in och satte oss i hennes och hennes
pärons husvagn. Satt där inne med hennes päron och chillade en liten stund och dom
lovade mig att jag skulle få följa med dom ner till kusten någon helg nu snart. Åh, vad
jag blev glad över de.

Jag som så gärna vill åka bort och att få göra de me lil sis blir bara helt jävla perfekt!
Yes, har som ni ser haft ännu en superbra dag. Ska gå och ringa mamma nu och höra
hur det är med min bror, dom åkte in till KSS för ett par timmar sen eftersom min bror
har jättehög feber och har sjukt ont i nacken.

Kunde tydligen vara hjärnhinneinflammation, tyckte de lät läskigt. Yeye, nu
ska jag ringa mamma! Hoppas verkligen det inte är något allvarligt.. TTYL<3

Bjuder på lite bilder från dagen, blir så glad
när jag tittar på första bilden. Ren lyyycka ♥







/ Ammi

Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE





Hoppas du sover gott fina du :D <3

2010-05-20 @ 00:43:06
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: bitterfittan

så mysigt (: vad ska du göra imorgon?

2010-05-20 @ 02:18:43
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0