skin, skin som den sol du är.

Hellu sötnosar!

Det gick fint på mötet, det var ett möte på ungdomsmottagningen. Hon jag hade mötet
med var hur gullig som helst, hon överförklarade verkligen allt så att jag skulle förstå
vad hon mena osv. Riktigt duktig och bra, hon sa efter mötet att hon skulle kika in på
min blogg. Så sa hon typ ''så får jag se värsta elaka sakerna om mig där sen bara.''

Haha, så söt.. ingen risk att man skriver elaka saker om henne. För hon var duktig på
att både lyssna och förstå. Anledningen till att jag hade ett möte där var för att jag som
sagt ska få p-piller, eller jag har fått de nu. Men det var iaf ett möte om vilka p-piller jag
skulle få osv och lite om hur mitt liv såg ut och så.

Som jag skrev när jag var på Öland och hade mensvärk så spyr jag och känner mig helt
svimmfärdig när jag har mens. P-piller hjälper mot värken, har man tur försvinner värken
helt. Så får hoppas de hjälper, börjar med dom först nästa månad så jag har inte hämtat
ut dom än.

Nog om de nu. Efter mötet kom Johannes och hämtade mig, så drog vi ut hit och tog en
promenad ute i spåret. Båda vill komma igång med träning igen, så vi får peppa varandra
helt enkelt. Jag slutade med mitt pencillin igår, så jag får börja träna nu igen. Var skönt att
få prata av sig lite också! :)

Nu ska jag ner och äta mat med min sjukling till bror, han har fått feber och mår inte alls
bra. Kan det vara lillsyrran som smittat honom? Mycket troligt. Men jag lovar att jag inte
gjorde de med mening iaf, haha. Halv 3 kommer Evelina hit, så efter att jag ätit med min
bror drar jag ut en stund och solar. Underbart fint väder idag, härligt.

Vi hörs senare under dagen, passa på att vara ute
och njuta av de härliga vädret nu! :) Kisses ♥

& en liten solfacelook, hatar att ha uppsatt hår men det
finns två gånger jag verkligen måste ha håret uppsatt.
När jag ska jobba och när jag ska sola!




/ Ammi

Kommentarer
Postat av: sofia

hej tjejen:) allt bra med dig ? härlig blogg du har :) kram

2010-05-19 @ 12:37:37
URL: http://sofianorborg.blogg.se/
Postat av: yulia ♥

sv: ja :( sånt som händer tyvärr

2010-05-19 @ 13:20:45
URL: http://yuliaandersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0