you're that guy i'd be stupid to trust.

Äntligen klar med packandet! Kom på en miljon saker till som jag glömde
skriva upp på min lilla ''kom ihåg lista''. Kommer säkerligen att komma på
ännu fler saker under natten. Att packa är verkligen något av de värsta jag
vet.

Jag vill ta med mig hela rummet och alla mina klädgarderober! Synd att de
inte går.. men hade de gått hade mina problem vart lösta. Åh, kom just på
att de kan vara smart att ta fram väskan till min laptop så att jag får med
mig datorn till Öland.

Frågan är bara vart fan väskan till den är.. ska
gå och leta efter den nu. Blog you later guys <3

Bjuder på lite ''heta'' bilder jag tog nyss, nerdbrills och
osminkad. Gäller som sagt att bjuda på sig själv, haha :')



Visst är mitt nattlinne lite cute?


/ Ammi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0