ny blogg, maila om ni vill ha adress.

Halloj! :)

Inte bloggat här på ett par månader som ni ser. Loggade in nu för att se om någon
saknade bloggen och de va faktiskt en hel del som gjorde de. Jag tänkte bara säga
att jag inte är fast i gbg som en del verkar tro, haha! Jag tröttnade helt enkelt bara
på att blogga, så jag slutade. Men nu har jag tagit upp bloggandet igen, dock inte på
blogg.se denna gång.

Den här gången har jag startat på en helt ny sida. Jag vill inte skriva ut den adressen
så att den är synlig för ALLA. För på min nya blogg vill jag inte ha en massa randoms
som har ett grymt tråkigt liv. Som inte mår bra & som försöker må bättre av att klanka
ner på andra. Sen kan jag ju bara ge dessa sorgliga människor ett litet tips.

Ni blir inte snyggare av att säga att någon är ful, ni blir inte
bättre av att säga att någon är dålig och ni blir verkligen inte
smalare av att säga att någon är tjock, haha. Tänk på de!


Men iaf, på min nya blogg vill jag bara ha personer som uppskattar de jag skriver och
som är intresserade av att läsa om de jag har att säga. Jag vill inte få dit folk som sitter
och läser och bara sitter och letar fel. Ni vet, enda anledningen till varför man orkar ta
sig tid till att kommentera elaka saker på någon annans blogg är för att den personen
har något man själv vill ha som man inte har.

Så till mina trogna läsare som faktiskt fortfarande klickar sig in på denna bloggen
varje dag. Skicka ett mail till min bloggmail för denna blogg, lämna gärna en liten
kommentar om varför ni skulle vilja ha min nya bloggadress också. De ger dig större
chans att få den :)

Hoppas allt är kanon med er, jag har aldrig mått bättre än vad jag gör nu.
Jag har börjat skolan igen och har världens goaste klass. Jag har nyligen
fyllt 18 och livet bara leeeeeker!

Maila till denna adress om ni vill ha min nya bloggadress;
[email protected]

Peace out
Ammi

Kommentarer
Postat av: Evelina FOTO & VARDAG

Hej kan vi fortsätta följa varandra men då via din nya blogg?

2010-09-29 @ 23:30:10
URL: http://www.rullstolsbruden.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0