go f*ck yourself?

Haha, nej grov rubrik. Tänkte bara på att Lee Goren skrivit så när
han fick kritik och att jag klagade på att han taggade till så på den
kritiken som faktiskt var konstruktiv. Han spelar iaf i färjestad och
nu taggar jag också till på en kommentar jag fått om mitt älskade lag.

Gaaah, vad irriterad jag blir! Loggade in på youtube och hade fått
två kommentarer. Båda va på video's från när färjestad vann sm-guld
och jag var på plats.

Den kommentaren jag störde mig på..
frolunda13 (2 dagar sedan)
|
Ta bort | Blockera användaren
ni får aldrig se guld i bögstad igen hahahahahahaha ni suger verkligen 09/10

För de första, färjestad har nästan ett HELT nytt lag. Så klart det
inte går lika bra denna sesong som förra. Dom måste ju spela ett
tag tillsammans för att bli bra.

För de andra har färjestad 8 SM-guld medan frölunda bara har 3. & för
de tredje har frölunda bara 6 sm-silver medan färjestad har 10. & för de
fjärde har frölunda vart med 41 år i elitserien medan färjestad bara
vart med 38 år.

Så alltså har färjestad vart med kortare tid och ändå fått både fler guld
och silver än frölunda. Så vad har vi lärt oss av detta? Färjestad är bättre
än frölunda. Det är bara fakta, sanningen svider I know.

Luktar det lite avundsjuka hos den som kommenterat?
Ehjaa, för det gör det nog!

Så sjukt underbar känsla att va på plats när de tog sm-guld.
Helt obeskrivligt. Det är typ en sån där once in a life time grej!
(& haha, jaaa de är jag som skriker as hell. Men tänk er själva vilken
j*vla känsla! Lycka rakt igenom, ooooohyes.)


/ Ammi

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag var där med ^^

2010-03-24 @ 17:18:37
URL: http://carroheterjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0