g-night.

Tänkte tända ljus, krypa ner under täcket och titta på
åttonde avsnittet av Pelle Svanslös nu. Får väl se om
jag lyckas somna efter det sen.

Är som sagt sjukligt nervös inför sprutan imorn. Men
förhoppningsvis går det bra och jag slipper svimma.
Jösses, jag som inte ens klarar av att ta blodprov..

Aja, får försöka tänka positivt, tänka att allt kommer gå
super! & tänka att det absolut inte kommer göra ont osv.
Att tänka positivt lönar sig oftast i slutändan!

Nu blir det i alla fall Pelle. God natt =)

levande ljus är något av de mysigaste jag vet


/ Ammi

Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson [foto]

mysigt med ljus :)!

2009-12-09 @ 06:56:39
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0