hemma en snabbis.

Hemma en kort stund nu. Gick bara bra att jobba idag.
Hade en riktigt bra jobbtid idag, tiden gick fort! Efter
jobbet kom mamma och hämta mig och så drog vi och
käkade kina mat.

Föööör gott. Nu är jag hemma och ska byta om och
fixa till sminket och håret. När jag gjort de blir de skövde.
Förstår inte vem jag försökte lura i morses när jag sa att
jag skulle hem och sova när jag slutat jobbet.

Jag är inte mycket för att bara sitta hemma. Jag vill hela
tiden ha något att göra. Har jag inte de blir jag rastlös och
grinig. Bara att fråga Thilda om den saken ;)

Visst jag är suuuuupertrött, men jag är hellre med vänner
än sover. Sova kan man göra när man dör! =)

I love you so much <3
(bild från i sommras, thilda & jag)

/ Ammi


Kommentarer
Postat av: Thilda

Haha verkligen ovanligt att du måste ha ngt att göra hela tiden ;) oh då menar jag heeeeela tiden ;) puss älskar dig!

2009-12-30 @ 19:47:15
URL: http://ttthilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0