hooome.

Vart hemma ett tag, käkat frulle osv med pappa så därför update
först nu. Det var drop in till sprutan så vi var en hel del som skulle
ta den idag.

Boysen va elaka mot mig och satt och sa att det skulle göra as ont.
& att dom som vaccinera oss skulle komma med en skit stor spruta
som dom knappt skulle orka bära och grejer.

Även om jag fattade att dom drev så blev jag bara ännu nervösare.
Men det gick bra iaf, har jätteont i armen redan nu. De flesta har fått
ont dagen efter så jag vill inte tänka på hur ont jag antagligen kommer
ha imorn.

Men nu är det över iaf, sjukt skönt! Är fortfarande jättesur på mamma
för att hon tvingade mig att ta den. Tycker det känns onödigt att ta den
när alla ändå kommer ha glömt bort svininfluensan nästa år. Asså come
on, det är en ny influensa varje år. Hur många är rädda för fågelinfluensan
idag liksom?

Yeye, över nu iaf. Hade ju tänkt gå och sova när jag kom hem igen efter
vaccinationen. Men har så sjukt ont i armen så jag tror knappast jag skulle
kunna somna nu. Så istället ska jag kila ner och ta en alvedon och sedan
blir det mer bloggande istället.

Hörs snart igen! =)

tur att mr jayem finns, haha loooooooove it


/ Ammi

Kommentarer
Postat av: simone

Hahaha så sköön! :D

2009-12-09 @ 12:13:17
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0