Morning

Lyckades somna någon gång efter 4 i natt. Kvart över 9 ringde
alarmet på mobilen. & ja, jag är supertrött. Pappa kommer och
hämtar mig snart och kör in mig till jobbet så jag kan ta den där
j*vla sprutan.

Sen kör han hem mig direkt efter och då kan jag lova att det
blir soooooova. När jag vaknar igen blir det dusch och fix &
vid 16 tiden tar jag buss in till stan igen för då ska jag klippa mig.

Kommer hem någon timma efter det för att äta osv. Sen är det
in mot stan igen vid 19 tiden för 19.00-22.00 är det jobb.

Ja, detta kommer bli en dålig bloggdag. Får ta igen det imorn!
Nu ska jag sitta och titta på min favorit göteborgare på youtube
för att lugna ner nervositeten en aning.

Vi får se när jag uppdaterar igen. Ha en superbra dag! =)

''Då ska ni se när mr Jayem, den mest manliga varelsen på hela
jorden skaffar hund. Då blir de fan i mig ingen f*ttslickar hund.''
Hahahahahaha, jag avliiider.. king!


/ Ammi

Kommentarer
Postat av: Carro

svar:godmorgon :D

2009-12-09 @ 10:19:21
URL: http://carolineamandaanette.blogg.se/
Postat av: simone

Uh, somnade vid 4 jag med, eller jag gör det iofs varje natt, haha ;D

2009-12-09 @ 11:17:35
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0