så jävla sjuk kväll..

God eftermiddag! ZzZzZzZzZz..

Var hemma vid 4a tiden i natt efter en grymt händelserik kväll. Hände
hur mycket som helst igår, haha herregud. Jag hade iaf superkul på
festen, kul med massa nytt folk. & hur kul som helst att träffa de jag
redan kände men inte träffat på ett tag.

Jag och Alex syrra körde klädpoker med 5 killar och de gick väl inte så
jävla bra kanske. Haha, men vafan hon och jag körde i team så var inte
så farligt iaf. Så sjung vi singstar och Jesper var nog bäst på de asså, haha!

Sen börja de mesta på festen spåra ur, så skulle alla dra till Alex syrra på
efterfest. Men jag kom aldrig dit, jag träffade istället Oskar och hans två
kompisar som fått lite för mycket att dricka.

Så hände det massa skit då igen, kanske inte riktigt passar sig att skriva
på bloggen. Men killar är killar och gillar att kaxa med andra killar på fyllan
liksom. Aja, allt löste sig iaf och då drog jag hem.

Haha, kände att jag hade vart med om för mycket drama redan då. Så
jag fick lite hemlängtan ;) Men kvällen var iaf jättebra, trots en himla
massa missförstånd, ledsna eller arga folk och massa bråk.

Jag var iaf inte inblandad i något av de, så för mig spela de ju inte så stor
roll. Men man är ju rädd om sina vänner och vill inte att de ska hända dom
något. Man önskar ju att killar bara kunde hålla käften ibland istället för att
gapa så mot varann.

Yeye, hade iaf en bra kväll :) Hoppas ni
andra också hade de. Ha en fin söndag!

TTYL ♥

(Tog inga bilder på festen så de får bli en helt random bild.)

/ Ammi

Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

snygga leggings :D

2010-04-25 @ 13:39:07
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: m

ojah;D

2010-04-25 @ 13:47:51
URL: http://baramajaas.blogg.se/
Postat av: Mikaela

hej :D inköpt ny tele alla nr borta igen.. så skicka gärna sms :D <3

2010-04-25 @ 14:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0