aaw..

Var skönt att för en gångs skull äta frukost tidigt. Brukar ju bli
frukost/lunch i vanliga fall. Men not today! Lyssnade på radion
samtidigt som jag åt.

& det var väl typ p4 eller något som var på. Jag vet inte riktigt
för vår radio är på 24/7. Orkade inte byta till p3 som jag i vanliga
fall brukar lyssna på. Men iaf!

Det var typ en sån där stund då man fick ringa in och önska låtar.
Så var det en tjej som ringde in och önskade en låt av scotts. Först
tänkte jag att det skulle komma någon tråkig dansbandsåt.

& jo, visst va de en dansbandslåt eftersom det var med scotts. Men
aaw, jag tyckte faktiskt om deras verision av ''två mörka ögon.''
Klart jag hört den låten förut!

Men inte med scotts. Jättesöt! Så jag ligger och lyssnar på den på
spotify nu. Hittade även en till låt som jag blev lite smått kär i. Hört
den förut också såklart! Men inte med dom. Brukar inte direkt lyssna
på dom ;)

Bjuder på de två låtar jag blivit lite smått kär i :)

Scotts- Två mörka ögon
''Två mörka ögon & leendet du gav mig.
& ingenting var längre som förut.''

Scotts- Right here waiting
''I wonder how we can survive this romance.
But in the end if I'm with you. I'll take the chance.''



mjaaauuuu, FILF'S ;)


/ Ammi

Kommentarer
Postat av: Neha

Lät som en härlig morgon:D

2010-02-11 @ 11:29:08
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0