dagens låt.


Lady Gaga- No way


''I saw a shadow, and I knew that it wasn't mine.
You and her, I know that you were intertwined.''


Denna låt påminner mig om någon jag mer eller mindre
sagt upp kontakten me. En person jag verkligen litade på.
Men som visa sig vara något helt annat än de ja trodde.

Tänkt mycket på det och kommit fram till en sak.

Den man litar mest på och tror bäst om. Det är
oftast den personen man blir mest sviken av.

Trodde först på de personen sa i höstas. Sen trodde jag istället
på ''vänner för alltid'', men man kan tro fel. Tycker de är synd att
det blev som det blev.

Men att va dörrmatta är inte direkt något jag strävar
efter att få vara. Hoppas rätt person tar åt sig.
Jag vet att han läser bloggen så..

/ Ammi


Kommentarer
Postat av: Jessica LH.

Det är bra tack :) vad har du gjort idag då?

2010-02-16 @ 23:13:40
URL: http://jjessicita.blogg.se/
Postat av: Ellie<3

Fin blogg:)

2010-02-17 @ 02:59:54
URL: http://fluffiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0