grattis älskade du.


Jag fick låna en ängel. Som spred sitt ljus
i mitt liv i varje andetag. Du togs bort från
mig alldeles för tidigt..


Tycker inte om att visa mig svag. Tycker heller inte om att visa att
jag är ledsen om jag någon gång är det. Idag är en svag dag för
mig egentligen.

Jag har hatat 5 februari sen 2005 då du inte längre kunde vara med
för att fira din födelsedag. Älskade morfar. Jag saknar dig så hemskt
mycket. Idag är det din dag, bara din.

Det gör mig ledsen att du inte lever kvar här på jorden och kan fira
din dag. Men jag hoppas du ändå ser att jag tänt ljus för dig nu ikväll.
89 år skulle du blivit idag. Livet är inte rättvist, inte någon stans.

Var så skönt att ha dig och mormor att bara åka till när man behövde
någon som pysslade om en. För pyssla om en var du bäst på. Så fort
jag var sjuk kom du hem till mig med marabou choklad, päron och vindruvor.

& ''vita köttbullar'' som jag kallade det när jag var liten.. (fiskbullar). Inga
ord i hela världen kan beskriva min saknad och sorg efter dig och mormor.
Det går inte förklara hur tufft det är att vara utan er.

Ibland är det svårare än någonsin, ibland är det okej. Just nu är det sjukt
svårt. Men jag försöker tänka som så här. Att ni vill att jag ska le, skratta
och må bra. Så jag gör det för er!

Vet att inga tårar i hela världen kan ge mig er tillbaka. Men ibland är det
skönt att släppa ut några tårar. Mormor sa alltid att det inte var någon ide
att gråta när man tillexempel slagit sig. För det hjälpte inte ändå.

Det gjorde lika ont hur mycket man än grät. Samma gäller väl detta. Så
mja.. smile bitch, cause tears don't help. Om jag fick tre önskningar i mitt
liv. Skulle alla tre handla om att få er tillbaka i mitt liv. Jag behöver er.

Jag älskar och saknar dig.
Grattis världens bästa morfar <3



/ Ammi

Kommentarer
Postat av: sandra

samma här..

2010-02-05 @ 23:02:46
URL: http://fourclover.blogg.se/
Postat av: Felicia

sv: härligt, joda det är bra :P

2010-02-05 @ 23:18:57
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0