hoome.

Äntligen hemma i sängen. Som jag längtat efter min säng idag! Sov
hela vägen i bilen till ullared, det var stört skönt. Mått dåligt hela dagen,
ipren har inte hjälpt ett skit idag. Tror jag har feber och grejer..

Min hals är ''helt knullad'' som killen på tåget igår sa. Kan knappt svälja.
Så jag har levt på endast cola hela dagen. Inte haft något matlust idag
ändå, så kanske inte spela så stor roll.

Har iaf haft en bra dag trots att jag inte mått bra. Vi var även på lager 157
som vanligt på vägen hem från ullared. & där shoppade jag en hel del. kalla
mig tröstshopparN.. Köpte bland anant röda wesc lurar jag tjatat om så länge 
och en skit snygg skinnjacka. Love it.

Min familj åker till ullared/lager 157 typ varje lov. Så det blir ett antal gånger
per år asså. Men idag var det rätt behagligt med folk, var rätt lugnt faktiskt.
Hatar att va i ullared när det är mycket folk. Alla kärringar kör på en på hälarna
med deras vagnar och ber ALDRIG om ursäkt.

Men jag blev inte påkörd en enda gång idag. Så det tackar vi för. Ni som sett
ullared serien på tv när den gick nyligen vet vem Morgan är antar jag? Jag såg
honom idag! Han verkar vara så jäkla skön asså. Haha, sötis..

Tänkte gå och fota det jag köpt nu. Sen ska jag nog fundera på att försöka sova.
Ska upp och jobba imorgon. Mindre skönt när jag typ är sjuk, men det är ju pengar.
& pengar kan jag behöva efter dagens shopping. Nästan shoppat upp hela lönen och
den kom in på kontot i måndags.

Illa ammi...

Vet inte hur mycket cola jag druckit idag asså. Alldeles för
mycket iaf, så lär ju springa på toa massa gånger i natt..


Moi just nu, tänkte unna mig lite godis. Synd om mig idag så
jag är värd de. Frågan är bara om jag klarar av att svälja de
me min onda hals..


(Oooosminkad. Helt svart under ögonen för att jag
är sjuk & för att jag är trött. Tjena pandan typ..)

/ Ammi

Kommentarer
Postat av: Piinky

okejokej ne inte så mycket här heller



Kram

2010-02-18 @ 21:28:51
URL: http://piinkys.webblogg.se/
Postat av: LINDAVIOLA!

Oh, winergummin :D.

2010-02-18 @ 22:09:17
URL: http://lindaviola.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv; JA :D.

2010-02-18 @ 22:15:55
URL: http://lindaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0