I felt a chill but told myself that it was from the cold.

''God''morgon..

Blev lite sent igår så orkade inte uppdatera innan jag gick och la mig.
Ligger iaf nere i mammas och pappas säng med min laptop. Lyssnar
på musik i mina älskade wesc lurar ♥ Resten av familjen är ute i
snöstormen. Så här ligger jag helt ensam.

Anledningen till att jag ligger i päronens säng är för att den är så jäkla
go. Dom har sån där eldriven så man kan ha huvudet eller benen högre
eller lägre ner. Istället för att bara ligga helt rak. Föör skönt.

Mår inge vidare idag heller. Vaknade av att jag inte kunde få upp högra
ögat. Jag har fått en inflammation i de tydligen. Ögat är helt fyllt med äcklig
gojjs som jag får gå och ta bort lite då och då med lite bomull.

Verkligen kul att jag som är så kräsmagad alltid får dom äckligaste sakerna
när jag är sjuk. Mår illa så fort jag ser ögat och känner bara för att spy.. Ja, ja
det löser sig väl. Var otroligt skönt med sällskap igår iaf.

Min vän Johan kom ju hit och höll mig sällskap snäll som han är. & ikväll får
jag sällskap av min fina och SAKNADE vän sandra! Tur man har så gulliga
vänner ♥

Bjuder på en sjukling- bild.. föör snäll ibland asså
(& nej, mina ögon är inte olika stora egentligen. Men jag
får inte upp högra ögat mer än så där eftersom jag har en
inflammation.)



/ Ammi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0