loved by all cause she got that ass.

Gick super att jobba även ikväll. Satt i kassan i typ fyra timmar
först. Sen var sista timman ute på golvet. Stört sköööönt. Jobbar
imorgon istället för någon som inte kunde jobba sin tid då.

Sen har jag även tagit Louise tid på lördag. Denna helg som kommer
var egentligen min lediga helg. Men planerna som var bestämda till
helgen blev tydligen inte av.

Så då kände jag att jag lika gärna kunde jobba. Så imorgon är det
jobb 14.00-19.00 och lördag är det jobb 17.00-22.00. Får min lediga
helg nästa helg istället. Bytte tid med Louise där så =)

Aja, det blir nog bra. Ska kila ner och ta bort mitt nagellack
nu. Tänkte måla på med nytt. Jag mår dåligt när nagellacket
börjat slitas bort på naglarna. Ser så trash ut!

Vi hörs om en stund igen =)


/ Ammi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0