massa snööö.

Var sjukt kallt ute! Frös som bara den om både ansiktet och
låren. & herregud vad mycket snö det är ute eller. Vägarna
blir verkligen bara mindre och mindre.

Så fort det kom en bil var man tvungen att ställa sig rätt i en
snödriva intill kanten. Någon får ju typ börja åka ut och köra
bort snön till något ställe.

Det går ju liksom inte ens för gående att möta en bil på gatorna.
Nej usch vad trött jag är på vintern nu alltså. Det får inte komma
mer snö nu! Hade iaf en mysig promenad med mamma.

Trots snön och kylan blev det mycket skratt och gossip. Jag har
världens bästa mamma utan att tveka. Inte många tjejer i min
ålder som har ett så bra förhållande till sin mamma.

Men jag är glad över att jag och min mamma har det. ♥

Helt sjukt hur mycket snö det faktiskt är ute nu. Försökte
ta mig en liten promenad på vår gräsmatta. Kan ju säga att
det inte gick så bra. Haha!


mammaaaa matar fåglarna ♥

Min och Antons snögubbe står fortfarande kvar. Vi byggde den
i typ mitten av december och den är kvar än. Helt gaaalet!



/ Ammi


Kommentarer
Postat av: MALINHE |foto|

SV: ja! :)



är allt bra med dig då?:)

2010-02-11 @ 19:18:26
URL: http://malinhee.blogg.se/
Postat av: ABSSOLUTAARNELA

allt bra med dig sötnos? ;)

2010-02-11 @ 19:38:59
URL: http://aarnnela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0