mmmmm, kul.

Har sett två Johan Falk filmer, pratat med mamma och ätit lite
grann sen senaste inlägget. Pappa tyckte dock inte att man kunde
kalla de äta. Han sa att jag åt som en mus..

Går i perioder de där med matlust för mig asså. Antingen äter jag
normalt, eller så äter jag inget alls. Aldrig så att jag äter massor. Ja
vilket litet problembarn jag är.

Problem med sömnen och att äta och är sjuk 24/7. Haha, kanske pga
den dåliga sömnen och för lite mat som jag är sjuk så pass ofta? Aja,
hur som helst så kommer inte sandra hit ikväll =(

Hon hade också blivit sjuk och jag mår verkligen inte heller bra. Så det
får bli en annan dag istället. Saknar henne verkligen! Ett tag var vi skit
tighta och träffades minst en gång i veckan.

Men nu har vi verkligen glidit i sär. Skit tråkigt att det blivit så! Men så
är det iaf. Mår båda bättre imorn tänkte vi försöka hitta på något imorn
istället. Får hoppas båda mår bra då!

Nu blir det melodifestivalen i brist på annat. Första lördagen de gick jobbade
jag och i lördags festade jag. Så detta blir första lördagen jag tittar på de.
Jag kan slå vad om att jag inte missat något de lördagar jag inte tittat..

krya på dig sötnos! ♥

(sandra and moi förra året i typ mars.)

/ Ammi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0