sjuk som f*n..

Usch, helt sjukt hur dåligt jag mår. Så typiskt att jag ska bli sjuk precis
när vännerna har lov. Skulle ju passa på att umgås med dom nu när jag
fick chansen till de..

Så länge jag kan minnas har jag vart sjuk just den veckan i februari då
det vart lov. Brukar ligga sjuk på alla <3 dag. Så jäkla tråkigt att vara sjuk.
Jag är en hemskt rastlös person. Så att ligga i sängen hela dagen är inte alls
min grej.

Var tänkt att jag skulle till lidköping idag. Men icke, nu ligger jag istället här
i sängen med feber. Skulle tro att jag är sjuk nu för att jag gick för lättklädd
i lördags då jag festa. Gick omkring och frös hela kvällen verkligen.

& när vi gick in till skövde från henstorp så var det snöblandat regn. & att bli
blöt om huvudet samtidigt som det är kallt ute är aldrig bra. Så det är nog
helt garanterat därför jag är sjuk. Och verkligen därför jag har ont i öronen.

Har legat i sängen hela morgonen och halvsovit och sett på tv. Satte på min
laptop nu för att ha lite folk att snacka med iaf. Även om jag inte kan umgås
med dom.. f*n vad tråkigt att va sjuk!

Tur jag har mamma hemma som kan ta hand om mig iaf. Hon är lärare så hon
har ju också lov hela denna veckan. Hon har precis vart och köpt halstabletter åt
mig. 

Så nu ligger jag i sängen och knarkar halstabletter, lyssnar på musik och skriver
med folk på msn. Hoppas verkligen jag inte ligger sjuk hela veckan. Någon som
har något bra tips på hur man blir frisk snabbt?

Mamma är bäst. Tack <3


/ Ammi


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; Fortfarande jätte förskyld :(.

2010-02-16 @ 14:52:02
URL: http://lindaviola.blogg.se/
Postat av: Anton

lyx när föräldrarna kommer med gotta. längtar tillbaka till den tiden...

2010-02-16 @ 21:54:51
URL: http://lussepojkarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0