skit mobil.

Min mobil har krånglat sen dag 1. Ända sen jag köpte den har den
hållt på och stängt av sig minst 5 gånger om dagen. Pappa säger
att det är för att jag använder min mobil 24/7 och de klarar inte
mobiler av.

Så enligt honom är det mitt fel att den fuckar ur. Men vad f*n är
det inte meningen att man ska använda sin mobil eller? Den ska
väl inte fucka ur flera gånger om dagen bara för man skickar mycket
sms?

Dessutom krånglar denna mobil jag har för ALLA som har den. Inte
hört en enda som har en sådan mobil och som inte haft några problem
med den. Kan väl knappast va så att ALLA behandlar sin mobil fel?

Det är mobilen det är fel på, punkt slut. Köpte min precis när den var ny.
Så jag fick lägga ut nära 5000:- på den. Nu kostar den typ bara 1000:-.
Alla vet ju om att den suger så ingen vil köpa den.

Idag slutade det iaf att funka att skicka sms. Jag kunde ta emot sms, ringa
och ta emot samtal. Men det funkade inte att skicka sms. Fick verkligen bryt!
Hatar att få sms och inte kunna svara på dom. Funkade inte att skicka sms
på flera timmar.

Men nu ikväll började det funka igen. Så jag klarar mig ett tag till. Är
dock rädd för att det ska bli så snart igen. & att det inte ska fixa sig
igen då. Så till helgen får jag väl åka och köpa ny mobil.

Bra att jag köpte en ipod för ca 2000:- helgen som var.. Aja, tur att jag
har jobb och bra lön. Men skulle uppskatta lite hjälp. Någon som har något
bra tips på grym mobil?

Denna gång bryr jag mig inte mycket om bra kamera osv. Bara den inte
krånglar hela tiden som den jag har nu. Vill inte heller ha någon touch, för
det är so not my style.

Så ge mig tips på bra mobiler utan touch är ni gulliga.
Vore himla snällt om ni kunde hjälpa mig med de! =)

mitt sämsta köp ever..


/ Ammi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0