Bitches, I'm back ;)

Nej men seriöst nu. Jag är tillbaka igen efter ett litet uppehåll
från bloggen. Anledningen till att jag vart borta är magont. Har
som de flesta antagligen redan vet haft sjukt ont i magen de senaste.

Vi trodde först det var magkatarr så tog kapslar mot de i två veckor.
Men det hjälpte inte. Blev värre och värre och i torsdags mådde jag
verkligen skit. Fick även världens mensvärk i torsdags, men åkte ändå
och jobbade.

När jag kom hem sen mådde jag hemskt dåligt. Jag tillhör den där
lilla gruppen brudar som får så ont under mensperioden att jag spyr
och svimmar osv. Så då hade jag alltså både mensvärken och det
andra magonta. Mot mensvärken finns det verkligen inget som hjälper

Har testat alla tabletter som finns känns det som. Ipren, voltaren, alvedon
och till och med några tabletter som skulle vara speciellt bra mot mensvärk
men inte ens dom hjälpte. Jag är ett hopplöst fall så att säga, haha. Men har
hört att p-piller ska vara bra mot mensvärk.

Så mamma och jag funderar på att skaffa det åt mig. Vi får väl se! Jag har iaf
vart sängliggandes från i torsdags tills idag. Vart en riktig bitterf*tta hela helgen.
Så jag kände att blogga inte var någon bra idé när jag var på menshumör.

Men idag är ammi happy! För idag har hon orkat ta sig upp, duschat och fixat sig
och ska på träning om ca en halvtimme. Älskar att duscha, fixa håret och sminka
mig efter att ha vart sängliggandes en lång period. Man känner sig så fräsch!

Jag har fortfarande superont i magen. Men mensvärken har iaf gått över. Så
vi får väl se om det försvinner under veckan eller om det fortsätter. Fortsätter
det har mamma och jag bestämt att det blir sjukhuset. Vi har dragit ut på de så
länge som möjligt.

Jag har nämligen verkligen fobi för sjukhus! Men vi får väl se hur det blir. Kanske
blir bättre i veckan. Hoppas verkligen på det. Aja, nu har ni iaf fått en förklaring
till mitt lilla uppehåll från bloggen. Magont var alltså orsaken. Annars hade jag aldrig
vart ifrån bloggen så här länge. Det lovar jag! ;)

I'm baaaaack



/ Ammi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0