blondes have more fun.

Nu har jag bestämt mig. Om ca 3-4 månader blir jag
blond igen. Jag vill inte se ut som alla andra. & det är
inte riktiga Ammi om jag inte är blond, så är de bara.

Ska dock inte bli lika vit/blond som förut. Färgar naturligt
blond så det går ihop med min naturliga hårfärg som faktiskt
är blond. Blir nog jättebra!

Skulle jag ångra mig och vill bli brunett igen är det ju bara
färga tillbaka igen. Så länge man tonar tar inte håret skada.

jag föredrar nog trots allt de blonda, även om jag trivs i brunt


/ Ammi

Kommentarer
Postat av: Jacqueline /en av de från moiettu .

Vilken är din favoritfilm? :)

2010-01-06 @ 16:15:35
URL: http://moiettu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0