dansa är de bästa som finns!

Har vart hemma i lite mer än en timme, har duschat och ätit
lite. Så bloggen hinns med först nu. Hade som sagt min första
discoträning idag. & gud vad kul det var!

Var minst lika kul som feminine vibe. Dock mycket jobbigare.
Man behöver världens kondition för att dansa disco. Så jag får
nog börja gå ut och springa osv de dagar jag inte har träning.

Har samma tränare i disco som jag hade i streetdance hela förra
året. & hon är sjukt bra, så det känns kanon! En tjej jag dansa street
ihop med i höstas började också disco idag, vilket var mycket kul.

Båda två hade lite problem med att hitta nya stilen. Vi var så inne
på street- stegen och att vara långt ner och tappa ryggen. Nu var det
ju raka ben, rak rygg och raka armar. Men det kommer nog med tiden.

Får öva mycket hemma! =) Nu har jag inte träning föräns på tisdag igen.
Mycket tråkigt! Men får hoppas dagarna går fort och så får jag försöka
träna mycket hemma också. Dock mycket roligare att dansa på dans-
skolan med alla andra!

Blir så sjukt glad av att dansa, jag älskar det verkligen. Det är verkligen
något som får mig att må bra. Jag tror det är väldigt viktigt att ha något
intresse som är väldigt viktigt för en och som får en att må bra. För när
allt anant känns skit och det känns som att allt och alla är emot en.

Då har man iaf sitt intresse kvar. De kommer ju alltid finnas där för en.
Tillskillnad på människor. Dom kommer och går. Så att ha något intresse
är nog väldigt bra för en själv. Både för själen och kroppen. Det är ju
superbra att hålla igång kroppen också.

Yeye, nu ska jag svara på era kommentarer. Lägger
upp dagens låt strax. Så vi hörs snart igen! =)

Kommer inte ihåg vilken låt vi hade till själva
dansen ;$ men minns iaf uppvärmingsdansens
låt:
Ke$ha- Tik tok ♥

 

/ Ammi


Kommentarer
Postat av: hannah

sjukt fin blogg!

hur har du det ? :)

2010-01-20 @ 20:16:51
URL: http://shoesbagsnboys.blogg.se/
Postat av: Thilda

sv: jo det är du:)

nej då:)

2010-01-20 @ 20:35:23
URL: http://ttthilda.blogg.se/
Postat av: Thilda

sv: nej:)

2010-01-20 @ 20:38:32
URL: http://ttthilda.blogg.se/
Postat av: Thilda

sv: nej:)

2010-01-20 @ 20:38:43
URL: http://ttthilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0