snygg till beach -10?

Sen i måndags har jag vart ute och gått varje dag. Har velat träna också
men har inte kunnat pga magkatarren. Har för ont i magen för att orka
anstränga mig så mycket. Men idag ska jag ändå försöka! Som alla andra
är det klart jag vill få snyggare kropp till beach -10.

& jag ska ju dessutom kanske till malta på språkresa! Då vill jag ju ha
snygg boddie liksom ;) Har även slutat med onyttigheter. Eller inte slutat
helt. Det är viktigt att klara av att kunna unna sig själv någon gång i veckan.
Man får ju inte bli helt hysterisk med att gå ner i vikt. Så, jag har bestämt att
fredagar+lördagar får jag dricka cola.

Jag är beroende av cola på riktigt så nu när jag inte druckit någon sen i söndags
har jag skit ont i huvudet. Hemskt att bli så beroende av något? Usch, jag skäms
haha! Iaf, fredagar får jag även äta typ pizza, donken eller någon annan sån där
mat. Vissa fredagar får det bli sallad, men ibland unnar jag mig ett mål på donken
eller liknande.

Sen på lördagskvällar då får jag äta godis. Men ska inte vräka i mig godis då. Utan
äta lite grann och njuta av de få bitar jag äter. Det är inte jobbigt att inte äta godis
på veckodagarna. Köper mycket morötter, gurka och blomkål och dipar de. Byter
även ut godiset mot vindruvor eller jordgubbar. Det går minst lika bra! Visst, grönsaker
& frukt är inte godis. Men jag tycker nästan frukt/grönsaker är godare än godis.

Så jag klarar mig med att bara käka godis på lördagskvällar. Mina dansträningar
drar igång nästa vecka. & då kommer de bli lite lättare med motivationen till att träna.
Det är inte lika roligt att träna själv som med folk! Jag tränar och äter nyttigare dels
för att jag vill få snyggare kropp.

Men mest för att man mår bättre och är piggare när man håller igång och skippar 
att slänga i sig allt för mycket ''skräpmat''. Sen har jag och Thilda bestämt att vi ska
göra varsitt hål i naveln när vi fyller 18 (jag fyller bara 5 dar innan henne) och då vill
man ju ha en sexig mage. Detta är inget nyårslöfte eller något, för såna kan jag inte
hålla.

Utan detta är bara för att jag själv ska må bra. Och jag kommer hålla på me det så
länge jag vill det och mår bra av det. Så ny kategori i bloggen: Dans/träning. Det
är mest för att jag själv ska kunna hålla lite koll på min träning och sånt. Så när jag
går ut och går tex hamnar de inlägget också i den kategorin.

För det är ju också en form av träning även om den inte är lika ''extrem'' som att
göra situps, armhävningar osv. Får hoppas jag når de mål jag vill nå. Jag vet att
jag kan klara av det bara jag verkligen vill =)

för mig funkar detta lika bra som godis på vardagar



/ Ammi


Kommentarer
Postat av: (¯`¬•» ★ B E L L S★

tack tack :D anmäl dej gärna till veckans blogg :D

2010-01-14 @ 12:50:56
URL: http://bellyy.blogg.se/
Postat av: Pierre

Jo jag vet, hemskt är det..

2010-01-14 @ 12:51:55
URL: http://klippans.blogg.se/
Postat av: EN MASJÄVEL

jag överlever :p

2010-01-14 @ 12:56:21
URL: http://mandyego.blogg.se/
Postat av: Beatrice Jakobsson [foto]

gud vad gott här finns det inget gott :P

2010-01-14 @ 12:57:40
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Ammi

Aha synd ! hade varit kul med en till som ägt detta vackra underbara namn ;) haha.

2010-01-14 @ 12:59:16
URL: http://jagochvarlden.blogg.se/
Postat av: Angelina

SVAR: tack så jätte mycket ! dne var inte speciellt svårt att göra !

2010-01-14 @ 13:13:45
URL: http://quwintus.blogg.se/
Postat av: bellis!

haha gud jag är också beroende av cola.. känner också att jag blir helt galen utan dt, men har faktikst tagit det lungt med det nu ett tag så dricker kanske 1,5 i veckan.. haha (ja det kanske är mkt ) men ingenting med förr, och ja sean william scott är grymt snygg i american pie ! ;)

2010-01-14 @ 14:05:59
URL: http://bellalennartsson.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Mums vad gott det såg ut :)

2010-01-14 @ 14:19:51
URL: http://jenniferbergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0