ännu en härlig dag.

Vilket otroligt härligt väder det vart idag igen. Jag älskar sommaren! Jag
och Jocke drog som sagt till Karlsborg idag, var tänkt att vi skulle ta vårt
första dopp för i år men jag banga. Det var faktiskt sjukt kallt i vattnet..

Men Jocke bada iaf, håårding. Låg på stranden flera timmar och sola och
löste korsord. Haha, det är faktiskt ett roligt tidsfördriv. När vi kom hem
nu ikväll bytte vi om och så gick vi ut på en lång runda. & nu sitter vi ute
på min baksida och fixar med en pool vi köpte idag.

Jag vet att det låter rätt speciellt att göra de mitt i natten, men va fan vi
vill ha den klar tills imorgon så vi kan ta ett dopp efter vår joggingrunda
i skogen på morgonen. Det är ingen stor pool, den är bara 3X2 men det
går ju iaf att svalka sig i den.

Så slipper vi att åka till Karlsborg varje dag, blir ju liksom rätt dyrt efter
ett tag. Fotar och slänger upp bild på poolen imorgon! Ska fortsätta fixa
med den nu och när vi är klara är de läggdags. Hoppas ni haft en fin dag.

Sov sött och god natt! ♥

Ser de inte härligt ut? :')





/ Ammi


Kommentarer
Postat av: Jacqline

Det ser härligt ut :)

2010-06-18 @ 12:07:00
URL: http://jacqlinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0