de bästa med att få hem brorsan igen..

.. man får present! =D

Haha, skämt å sido. Kom hem vid halv 12 från skövde & 5 över halv 12
plingade det på dörren. Sprang ner och öppna och där stod min bror och
hans tjej. Superskönt att ha dom hemma igen! De har som sagt vart på
en weekend i London.

Har suttit och tittat på massa bilder från deras resa på tvn ute i tvrummet
med hela familjen. De kopplade in sina kameror i tvn så att alla kunde titta
samtidigt. Mysigt! Fick även smaka på några hemskt äckliga chips de hade
med sig, smaka skit rent ut sagt.

Har fått höra om en massa sjuka saker dom var med om under sin tid i London.
Dom hann med sjukt mycket för att bara vart där i fyra dagar. De hade iaf haft
en superbra weekend, så de var nöjda. & jag är också nöjd för de kom hem
med något jag blev hemskt glad över.

Lena kom fram med en påse och sa att jag inte fick titta utan bara sticka
ner handen i påsen. Så gjorde jag de och fick upp en ed hardy keps! =D
Folk som följt min blogg länge vet hur gärna jag ville ha en sån i julklapp.

Hur glad och nöjd som helst, var till och med en röd. Så ni kan ju förstå hur
otroligt glad jag blev! Så himla gulligt av dom att köpa en sån till mig, dom
vet hur gärna jag ville ha en sån :')

Skriver om bion/kvällen med Amanda efter att jag vart
nere och tvättat bort mitt smink. Så, blog you later <3

Tuuuuusen tack sötnosar, ni är bäst ♥



/ Ammi



Kommentarer
Postat av: tove

snygg keps! allt bra med dig?

2010-03-30 @ 08:13:19
URL: http://prinsessantove.blogg.se/
Postat av: ANGELICA -www.improvme.blogg.se ♥

snygging! :)

2010-03-31 @ 19:40:35
URL: http://improvme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0