hahahaha, jag älskar min bror!

Min bror och hans tjej lagade mat vid 18 tiden så då åt jag med dom. &
min bror hade värsta över energin när vi ätit klart som vanligt. Han blir
alltid helt galen när vi bara sitter och pratar efter vi ätit.

Han hade hakat upp sig på melodifestivalen denna gång. Blandat med
lite tobbe från en annan del av köping såklart! Men mest härma han
killarna från noll disciplin och Getty Domein.

Seriöst, jag döööör när han härmar Getty Domein. Gapar som fan och
hoppar från sida till sida, ser helt stört ut. Som sagt är min bror grymt
bra på att härma folk så det är verkligen sjukt kul!

Emil: Getty Domein, hah! Skaffa domän liksom..?

Haha, och precis efter den kommentaren började han gapa som
Getty gör i refrängen eller vad det är? Hahaha, jag kunde inte
andas. Gaaalet kul!

Jag tror inte ni förstår hur sjukligt kul det ser ut när
min bror gapar och hoppar sådär som Getty. Hahaha!



/ Ammi

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad säger ni?

Tror ni att stora fötter kan bli mindre, om de kan hur då?

Om inte , varför?

2010-03-01 @ 23:43:39
URL: http://newgirlz.blogg.se/
Postat av: MT

nice.

2010-03-02 @ 12:06:32
URL: http://mariiette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0