morning.

Godmorgon! :)

Har inte hostat lika mycket i natt som vanligt. Så tabletterna hjälpte
faktiskt. Klart jag hostat i natt med, men inte lika mycket. Så tar jag
tabletterna ett par dagar nu försvinner hostan förhoppningsvis!

Gick upp vid 9 och åt frukost & när jag tittade ut genom fönstret ville
jag bara gå och lägga mig igen. Det snöar, jag vill inte ha mer snö nu.
Seriöst, jag emigrerar fan snart.. har aldrig vart så här trött på vintern.

Yeye, tog iaf en dusch efter frukosten och nu har jag snart fixat mig
klart, har bara håret kvar. Lite efter 11 drar jag mot bussen så blir
det skövde. Måste köpa nytt busskort i stan sen.

Jag mitt smartaaaaaas har tappat mitt gamla. & det gjorde ju absolut
inget för det var ju inte bara nyladdat med 300 kronor(!). Känn ironin
asså, känn ironin. Känns så jäkla surt att tappa de, 300 spänn åt helvete
liksom.

Aja, så kan det gå. Får iaf köpa ett nytt idag, blir nog
bra. Ska gå och fixa håret nu. Blog you later ♥

moi just nu;


/ Ammi

Kommentarer
Postat av: LINDAVIOLA!

SÖT!

2010-03-12 @ 10:33:12
URL: http://lindaviola.blogg.se/
Postat av: johanna

Sv: ja, allr är bara bra med mig :)

själv då? :)

2010-03-12 @ 21:47:06
URL: http://johannagranlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0