mysig dag.

Kom hem från skövde vid 18 tiden. Drog till skövde med min
bror, hans tjej och pappa. Mamma fyller år på tisdag så vi åkte
dit för att köpa present till henne.

Skriver inte här vad vi köpte, för mamma läser min blogg. Men
tror hon kommer bli superglad iaf! =D Ni får veta på tisdag då
hon öppnat sina paket.

När vi skulle åka ifrån stället vi köpte presenten så frågade pappa
om vi ville hem eller någon mer stans. Både Lena och jag ville till
Elins esplanad, så då blev det så.

Köpte bara en klänning, ett par tights och två paket lösnaglar. Men
jag är nöjd ändå! Klänning var verkligen supersöt, Lena köpte en
likadan. Båda tänkte på Öland när vi köpte dom. Haha, gäller att
planera redan nu vad man ska ha på sig i vår/sommar.

När vi kom hem tvinga mamma med mig ut på en promenad. & de
var verkligen skit kallt. Inte skönt alls! Men nu ska jag iaf vara inne
resten av kvällen.

Måste gå och städa rummet lite nu. Johan kommer hit snart och de ligger
kläder över hela golvet. Jalla, jalla liksom! Hinner jag med datorn något
mer innan Johan kommer, så lägger jag upp bild på vad jag shoppa idag.

Annars lägger jag in bilder på det imorgon. Hoppas
ni haft en bra dag och får en fin kväll! ♥

måste bara säga att jag verkligen trivs i min nya frisyr (:


/ Ammi

Kommentarer
Postat av: Pam :)

fint det blev! ;D

2010-03-06 @ 19:31:02
URL: http://soetpam.blogg.se/
Postat av: LINDAVIOLA!

sv; Tack, detsmma =).

2010-03-07 @ 10:27:13
URL: http://lindaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0