stressig men mysig dag.

Var bara tvungen att skriva grattis till Ricki innan jag skrev om min
dag idag. Träningen gick super idag! Vi finslipade på dansen vi ska
ha på uppvisningen den 10 april. Börjar blir nervös nu!

Har även bestämt kläder osv för uppvisningen. Jag har bara två saker
jag måste införskaffa tills dess. Nästa vecka ska vi ta med oss kläderna
till träningen och få dom godkända av Mathilda. De får inte se för ''vulgo''
ut.

Vi ska även ta med oss klackskor, funkar de bra att dansa i de ska vi
nämligen ha de på uppvisningen sen. Förutsatt att alla i gruppen klarar
av att dansa i dom utan att se ut som bambi på hal is. Känns som nästa
veckas träning kommer bli riktigt kul, haha!

Efter träningen blev de hem direkt, duscha snabbt och fixa mig lite. Sen
blev de att fira mamma såklart! Åt smörgåstårta och prinsesstårta, efter
de fick hon sina presenter. Hon har tjatat hur länge som helst om att hon
vill ha en bättre kamera, för att den hon har nu inte har bra skärpa osv.

Så vi åkte till skövde i söndags och köpte en åt henne. Plus ett minneskort
och ett fodral till kameran. Även ett typ presentkort på 100 bilder som hon
kan få utskrivna. Hon blev superglad precis som jag förväntat mig. Klart en
kamera och allt till den kostar en hel del.

Men det är ju iaf något hon verkligen kommer använda! Bättre att köpa en
sån sak än massa små saker som hon aldrig kommer använda iaf. Det är
12.1 megapixlar på kameran hon fick idag, så nu lär hon inte klaga på dålig
skärpa mer iaf.

Vart en rätt stressig dag, mycket farande hit och dit. Men jag tycker det är
goare med såna dagar än att bara gå hemma en hel dag. Alla är vi ju olika,
jag är en person som gillar att ha saker att göra hela tiden. Så denna dagen
har ändå passat mig rätt bra.

Hoppas ni haft en lika bra dag som jag! :)

Flöööööt


Mammas presenter :)
Haha, jag köpte en chokladkaka och hennes favorit snacks
efter jobbet bara för att fylla ut de hela lite. Typiskt mig =)


Denna kameran hade vunnit alla ''kamera test'' enligt killen
vi köpte den av. Så fan ta honom om den inte är bra ;)



/ Ammi

Kommentarer
Postat av: Lillasyzter

snälla vill du hjälpa mig att välja ut en av tre bilder från london på min blogg? De är ganska lika och jag kan inte välja, jag behöver råd! :)



Välj med hjärtat! tack på förhand :)



kramar

2010-03-10 @ 01:57:43
URL: http://lillsiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0