världens bästa vän.

Amanda är verkligen världens bästa vän. Jag panik smsa henne
förut och fråga om hon kunde ses imorn för att jag verkligen
behövde snacka med henne och behöver hjälp med en sak.

Hon svarar ja med en gång utan att veta vad det handlar om.
& skriver att vad det än är lyssnar hon och försöker hjälpa. Jag
verkligen älskar henne mest i hela världen.

Så sjukt glad över att jag har henne. Min soulmate, min andra
halva, min bästa vän. Så fort det är något ställer hon upp. Gosh
vad skulle jag göra utan henne?

Vill inte ens tänka mig ett liv utan henne..

jag älskar dig soulmate ♥


/ Ammi

Kommentarer
Postat av: Anna

sv: haha ja :) härlig bild ;)

2010-03-03 @ 13:30:10
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0