b-b-b-baaaatmaan.

Helluuu

Båda danserna gick bara fint ikväll. På feminine vibe träningen satte vi ut nya
platser till uppvisningen på söndag och sen nötte vi bara dansen. Känner mig
inte alls bekväm med min nya placering, vill ha samma som jag hade i skövde.

Men folk sket i att komma på träningen idag plus att de va några fler som skulle
få vara med i lidköping än i skövde. Så därför var vi tvugna att få nya placeringar,
jobbigt. Allt kändes bara väldigt rörigt, men får hoppas de fixar sig på genrepet på
söndag.

Sen var de avslutning på jazzen också och efter den träningen berätta vår tränare
att dom inte kommer starta en jazzgrupp igen till hösten. Bara för de var så lite folk
i gruppen vi hade nu, så jag kan alltså inte fortsätta med min jazz till hösten. Riktigt
tråkigt.. men ska nog välja MTV-jam istället för jazzen nu till hösten då.

Vi får se hur de blir, ska ju börja skolan igen till hösten plus att jag ska ha kvar mitt
jobb.. så de kanske räcker med 2 danser till hösten. Vill ju ha tid för mina vänner osv
också så vi får helt enkelt se hur de blir. Är hur hostig och snorig som helst nu och vill
typ bara lägga mig i sängen och dö, eller iaf sova tills jag blir frisk igen.

Men fick sms från jobbet igår om jag kunde jobba imorgon på kvällen och cash is king
så jag tackade ja. Så tagga discoträning och sen jobb efter de imorgon, wohooo. Please
kill me typ, haha.. Nej, men det går säkert bra, får ta ipren så är de bara att köra sen!

Yeye, tänkte svara på lite kommentarer osv nu.
Hoppas att ni haft en fin kväll :) Blog you later <3

En sån här mask ska vi ha på oss på uppvisningen i helgen. Vi hade de
på den i skövde också, ni fattar inte hur mycket den var ivägen asså.
Tycker inte de matchar vår outfit i övrigt och inte själva dansen heller.
Men enligt Mathilda är detta snyggt, så de är ju bara att ha på sig den.

Man känner sig lite som batmans brud typ?


/ Ammi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0