fredaaaag.

God morgon! :)

Hade en riktigt härlig dag igår, Joakim kom hit lite efter 15 tiden med pizza.
Vi var för lata för att laga mat, efter maten bestämde vi oss för att hitta på
något. & jag fick den smarta idén att dra ut till småbåtshamnen i Lidköping.

Ni vet ju hur mycket jag älskar att bara sitta och titta över vattnet? Vi satt
ute på piren där och åt godis och solade oss, var himla härligt väder. Sen
tittade vi även på solnedgången trots att vi höll på att frysa ihjäl, blev sjukt
kallt när solen försvann.

När solen gått ner var klockan typ lite efter 22 och då strögade vi en stund
och sen drog vi hem till mig igen . Kikade lite tv och sen drog han hem och
då somna jag direkt. Visst låter de som en riktigt härlig dag? (:

Nu ska jag hoppa in i duschen, för idag ska jag till min nya skola och
hälsa på. Lite nervöst, men de ska bli superkul! Ha en fin dag :) TTYL ♥

Lite bilder från igår;






/ Ammi

Kommentarer
Postat av: Ellie<3

härliga bilder:)

2010-05-28 @ 19:34:21
URL: http://fluffiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0