sämsta helgen på länge.

Känner mig så grymt sugen på att dra ut en liten sväng i skogen. Men jag vet att
mamma inte skulle gilla de dels för att de är mörkt ute, det är kallt och jag har ju
halsfluss. Ingen bra blandning alltså, men jag hade verkligen behövt en promenad
nu känner jag. Den här helgen har vart så himla konstig och jobbig.

En av mina killkompisar sa till mig i veckan att jag ALLTID skriver på söndagar att
jag haft bästa helgen på länge. Då ska jag göra honom lite glad idag och skriva att
denna helgen har vart den sämsta på RIKTIGT länge. Hade en fullbokad helg men
inget blev av pga min jävla halsfluss.

Som att inte det vore nog fick jag vara med om två tråkiga och jobbiga saker till.
Dom två sakerna är dock privata, jag vill som sagt inte att bloggen ska bli allt för
personlig. Det har helt enkelt vart för mycket denna helgen och det har vart alldeles
för lite vänner. Inte träffat någon sen i onsdags på träningen..

& jag hinner inte träffa någon innan jag åker heller, vilket suger getpung. Jag är för
social och rastlös för att få såna här sjukdomar som halsfluss, vems jävla påfund är
halsfluss egentligen!? De måste vara satans foo shoo. Det lär verkligen bli fest och
massa vänner helgen efter att jag kommit hem från Öland, måste ju ta igen de jag
missa denna pisshelgen.

Mamma säger att jag fick halsfluss pga att jag gick för lättklädd både förra helgen och
helgen innan de då jag festade. Så då ska jag fan i mig ha på mig overall nästa gång
jag festar. Jag vill ALDRIG mer i hela mitt liv få halsfluss och inte få träffa mina vänner.

Har jag overall på mig lär jag inte frysa eller bli sjuk, eller hur? Jag är så
himla smart ibland, där överträffade jag verkligen mig själv kände jag..

Visst vore de riktigt party med overall och kängor
istället för tunn och kort klänning med klackar till?



Hoppas ni förstår ironin i de hela, med fyfan vad denna helgen sugit..

/ Ammi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0