♥ life is easy if you wear a smile.

Blev just erbjuden att få se någon random kille på msn runka i cam. Är det
nu jag ska känna mig smickrad eller? De flesta killar är verkligen helt jävla
tomma i huvudet. Pinsamt om någon annan tjej tackar ja till de, av mig fick
han iaf blocken. ''Lär dig livets stora gåta, killar är då alltid kåta'', passande?


Hur som helst har jag whinat alldeles för mycket denna helgen. Vart har den glada
och positiva Ammi tagit vägen liksom? Jag försvarar mig med att säga att det är pga
min jävla halsfluss som jag vart så deppig och gnällig. Kan ju varken sova eller äta
plus att det värker satan i halsen. Då blir man inte på så bra humör kan jag säga.

Så ja, ni kanske förstår mig lite? Men imorgon är det ny vecka, veckan då jag åker
till Öland. Därför lovar jag att nu är de slut på mitt whinande, kan ju inte vara sån
när veckan jag väntat på typ ett år äntligen har kommit. Så nu tycker jag att de är
dags att plocka fram den positiva och glada Ammi igen!

Visst blir bloggen mycket roligare att läsa då? Ska iaf gå och lägga mig och se på en
film nu, sömn kan jag fortfarande glömma pga halsen. Uppdateringen kan bli lite gles
imorgon, har lite ärenden och så att fixa till Öland. Hoppas ni har förståelse :) Sov sött
och god natt ♥

Avslutar denna dag med en snäll kommentar från min kära mamma idag.
Haha, hon är som jag och pratar först och tänker sen. Älskar henne ändå!

*Åker förbi en bil med två killar, båda glor jävel på oss*
Mamma: Vadå spana in dig eller?
Jag: Men är du dum eller? Dom spana väl på dig eller
något, jag är sjuk och skabbig som fan.
Mamma: Men hallå! Det såg väl inte dom på de avståndet,
du ser ju rätt normal ut från iaf tre meters avstånd.
Jag: Ahmen tack mamma, nu känner jag mig mycket bättre..
Mamma: Men jag mena inte så! Menade bara att de inte syntes
att du va blank under ögonen och var blek på lite håll.
Jag: Tyst bara är du snäll..
Mamma: Ja, tyst..



/ Ammi

Kommentarer
Postat av: Vågar inte säga vem ;$

Såg att du svarade att du inte ville lägga upp

en bild på dina mandlar för att du skulle spy själv

då.Men snäääääääääääääääälla, jag vill se hur de ser

ut :D

2010-05-10 @ 01:16:11
Postat av: mathilde

hatar såna som vill runka i cam..

tycker att det är sjukt omoget, och jaa..

2010-05-10 @ 07:19:17
URL: http://mathildee.blogg.se/
Postat av: emma & amanda

svar: såliteså :D allt bra?

2010-05-10 @ 07:27:23
URL: http://svenoscarsson.blogg.se/
Postat av: nattieochvikkie (enäggstvillingar)

:) Hur är det idag då? <3

2010-05-10 @ 08:41:16
URL: http://nattievikkie.blogg.se/
Postat av: ECVADOR

ajaj... inte kul med halsfluss

2010-05-10 @ 09:18:05
URL: http://ecvador.blogg.se/
Postat av: moa

sv; aa jag med :(

2010-05-10 @ 10:13:43
URL: http://stylebymoa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0